Przetargi

Przetarg nieograniczony na dożywianie dzieci - przygotowanie posiłków z dostawą jednodaniowego obiadu dla dzieci w okresie od 1 lutego 2012r. do 29 czerwca 2012r. w każdy dzień nauki do Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie,

ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno,

woj. kujawsko-pomorskie,
tel. (fax) 054 287 24 78
NIP  :
     893-11-67-568

 


ogłasza przetarg nieograniczony na :


dożywianie dzieci - przygotowanie posiłków z dostawą jednodaniowego obiadu dla dzieci w okresie od 1 lutego 2012r. do 29 czerwca 2012r. w każdy dzień nauki do Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

 

1.  Termin realizacji zamówienia od 1 lutego 2012 r. do 29 czerwca 2012r.

2.  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

3.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%.

4.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia stanowi załącznik nr 1.

5.  Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego. Termin składania ofert upływa:

     19 stycznia 2012roku o godz.10:00.

6.  Otwarcie ofert nastąpi: 19 stycznia 2012 roku o godz.10:10 w siedzibie zamawiającego.

7.  Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.

8. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

 


Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

MAŁGORZATA ARENT

 

 

 Załączniki:

 

1.  SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA;

2.  FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO;

3.  UMOWA;

4.  OŚWIADCZENIE W TRYBIE ART.22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH;

5.  OŚWIADCZENIE W TRYBIE ART.24 UST.1 i UST. 2 USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szkoła Podstawowa nr 2

 im. Władysława Broniewskiego

w Lipnie

Ul. Okrzei 1

87- 600 Lipno

woj.kujawsko – pomorskie

tel/fax (054) 287 24 78

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA   W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOŻYWIANIE DZIECI  

 

 1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Szkoła Podstawowa nr 2

im. Władysława Broniewskiego w Lipnie

ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno,

woj. kujawsko – pomorskie

tel/fax (054) 287 24 78

zwana dalej „Zamawiającym”.

Godziny urzędowania 7:30 – 15:30.

REGON:      000271390

NIP :         893-11-67-568

 

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

2.1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej kwot wskazanych w art.11 ust. 8 Ustawy PZP  .

2.2.Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art.10 ust. 1 oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych.

2.3.Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z  2010 r. Nr 113 poz.758 ze zmian.)
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2009, Nr 226 , poz.1817),
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2009 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych ( Dz. U. z 2009r,. Nr 224, poz.1796).

 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Przetarg nieograniczony na dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 w Lipnie.

Przedmiot zamówienia obejmuje :

Przygotowanie posiłków z dostawą - jednodaniowego obiadu ( 3x drugie danie, 2x zupa) dla dzieci wraz z dowozem w okresie od 1 lutego 2012 r. do 29 czerwca 2012 r. w każdy dzień nauki do:

 

                 Szkoły Podstawowej nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Lipnie

                                   

Warunki dostawy :


1.dzienna ilość posiłków -130, wydawanych  w  godzinach od 10 30  do 14 30  ;

 

2. w okresie od 1 lutego 2012r. do 29 czerwca 2012r. liczba ta może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu o 40 %;

3. Posiłki muszą być urozmaicone (nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia) o odpowiedniej wartości energetycznej zgodnie z obowiązującymi normami i wymogami sanitarnymi.

4. Dostawa własnym transportem na własny koszt.

 

 

4. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE

 

Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

5. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT  

  WARIANTOWYCH.

 

7. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

- w terminie od 1 lutego 2012r. do 29 czerwca 2012 r. w każdy dzień nauki.

 

8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1)      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2)      Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3)      Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:

 - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne,  o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;

 - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty  osobami uczestniczącymi                         w dokonywaniu  tych czynności, z wyjątkiem autorów  miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem  postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające   z  miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów;

 - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

 - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;

- wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

 

 

 

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

 

- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny,

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

 

9. INFORMACJA O OŚWIADCZENICH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

 

 

1)      formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1,

2)      Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem – aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3)      oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

4)      oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

5)      oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz dokonał wizji lokalnej w terenie.

6)      W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa                 w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: “INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY                                    O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211    z późn. zm.)” i dołączone odrębnie do oferty.

7)      Oświadczenie o sytuacji finansowej oferenta

 

 

10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

 

  1. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie

Ul. Okrzei 1

87-600 Lipno fax(54) 287 24 78

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikacje istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert. Zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

  1. Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

 

 

11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

Osobą  upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

 

1)      w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia i zagadnień formalno-prawnych:

imię nazwisko: Małgorzata Arent

stanowisko służbowe: dyrektor szkoły

tel./fax (054) 287 24 78

Kontaktować się można w dniach od poniedziałku do piątku  w godz.800-1500.

 

12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

13. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

1. Przygotowanie oferty

 

1)      Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2)      Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)      Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)      Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

5)      Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6)      Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki,                o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

7)      Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami – załącznikami a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8)      Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9)      Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

 

 2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty.

 

    1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/ zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego:   Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno.

 

    2. Koperta/opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres:   Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno.

 

    3. Oznakowane następująco:

-     „Oferta na dożywianie dzieci”

 

    4. Poza oznaczeniami w/ wymienionymi koper musi zostać opatrzona pełną nazwą wykonawcy, wraz z adresem i numerem telefonu.

 

    5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

 

    6. Oferty nie spełniające warunków wymaganych w ustawie lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą odrzucone na podstawie art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

14. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

 

1. Miejsce i termin składania ofert

 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Szkoła Podstawowa nr 2  Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno  do dnia 19 stycznia 2012 r. do godziny 1000.

 

1)      Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

 

2. Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno w dniu 19 stycznia 2012 r., o godzinie 1010.

 

3. Publiczne otwarcie ofert:

 

1)      Otwarcie ofert jest jawne.

 

2)      Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

3)      Dokonując otwarcia ofert Zamawiający poda do wiadomości imię i nazwisko, nazwę (firmę) Wykonawcy, adres, (siedzibę), cenę oferty, a także termin wykonania oraz warunki płatności zawarte w ofercie.

 

4)      Informacje te przekazuje się niezwłocznie wykonawcom , którzy nie byli obecni przy  otwarciu ofert, na ich wniosek.

 

5)      W części niejawnej oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie                           z przepisami ustawy i zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający odrzuci oferty sprzeczne ustawą Prawo zamówień Publicznych lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Pozostałe oferty pozostaną ocenione zgodnie z kryteriami zawartymi w SIWZ przez Komisję Przetargową. W toku badania                      i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe zgodnie z art.88 Prawo zamówień publicznych                       w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców , którzy złożyli oferty.

 

 

15. OPIS SPOSOBU  OBLICZANIA CENY

 

1)      Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, jak również koszty nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

1)

2) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane                         z  wykonaniem zadania .

 

 

16. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ

 

W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wszelkie rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej.

 

17. OPIS KRYTERIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

 

1. Kryteria oceny ofert

 

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium.

 

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium przypisując odpowiednio wagę procentową:

 

1) cena brutto za realizację zadania – 100 %

 

18. ISTOTNE WARUNKI UMOWY

 

zgodnie z załączonym wzorem umowy – załącznik nr 3.

 

19. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W   TOKU  POSTĘPOWANIA.

 

W toku postępowania o udzielenie zamówienia oferentowi przysługują środki odwoławcze określone w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz.177, ze mianami).

 

 

 

 

 

                                                                                    

Zatwierdził: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

MAŁGORZATA ARENT

 

 

Lipno. dnia 05.01.2012r.                                              

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: DYREKCJA
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 stycznia 2012 12:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Maciejewski
Ilość wyświetleń: 2535
05 stycznia 2012 12:46 (Wojciech Maciejewski) - Zmiana danych dokumentu.
05 stycznia 2012 12:44 (Wojciech Maciejewski) - Zmiana danych dokumentu.
05 stycznia 2012 12:41 (Wojciech Maciejewski) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5.doc] do dokumentu.