Przetargi

Dożywianie dzieci - przygotowanie posiłków z dostawą jednodaniowego obiadu dla dzieci w okresie od września 2009r. do grudnia 2009r. w każdy dzień nauki do Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1
87-600 Lipno, woj.kujawsko-pomorskie,
tel. (fax) 054 287 24 78
NIP 
:     893-11-67-568

 
ogłasza przetarg nieograniczony na :

dożywianie dzieci - przygotowanie posiłków z dostawą jednodaniowego obiadu dla dzieci  w okresie od września 2009r. do grudnia 2009r. w każdy dzień nauki do Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

  1.  Termin realizacji zamówienia od września 2009 r. do grudnia 2009r.

2.  Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

3.  Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%.

4.  Specyfikację istotnych warunków zamówienia stanowi załącznik nr 1

5.  Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego. Termin składania ofert upływa:

2009.09.23 do godz.10.00 .

6.  Otwarcie ofert nastąpi: 2009.09.23 o godz.10.10 w siedzibie zamawiającego.

7.  Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.

8. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1i 2, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki dodatkowe: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie

MAŁGORZATA ARENT

Załączniki:

1.  SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

2.  FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO.

3.  Umowa.

4.  OŚWIADCZENIE W TRYBIE ART.22 UST.1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

5.  OŚWIADCZENIE W TRYBIE ART.24 UST.1 i UST. 2 USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Lipnie

Ul. Okrzei 1

87-600 Lipno

woj. kujawsko - pomorskie

tel/fax (054) 287 24 78

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA    W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO NA DOŻYWIANIE DZIECI  

1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Lipnie

Ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno, woj.kujawsko - pomorskie

tel/fax (054) 287 24 78

zwana dalej „Zamawiającym".

Godziny urzędowania 7.30 - 15.30.

REGON:      000271390

NIP :            893-11-67-568

 
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 
2.1.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro i poniżej 60 000 euro.

2.2.Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art.10 ust. 1 oraz      art.39-46 Prawa zamówień publicznych.

2.3.Podstawa prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków         zamówienia:

  1. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19 poz.177 z póź.zmian.)
  2. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 71 , poz.645),
  3. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych.


3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 w Lipnie.

Przedmiot zamówienia obejmuje :

Przygotowanie posiłków z dostawą - jednodaniowego obiadu dla dzieci wraz z dowozem w okresie od września 2009 r. do grudnia 2009 r. w każdy dzień nauki do:

Szkoły Podstawowej nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Lipnie

Warunki dostawy :

1.dzienna ilość posiłków -150, wydawanych w  godz. 10 00  ; 14 30 
2. w okresie od września 2009 do grudnia 2009 liczba ta może ulec zmianie- zmniejszeniu lub zwiększeniu o 30 %
3. Posiłki muszą być urozmaicone - nie mogą się powtarzać w ciągu  tygodnia.
4. Jedna porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml oraz zawierać wkładkę w postaci mięsa lub wędliny.
5. Dostawa własnym transportem na własny koszt.

4. ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT  
WARIANTOWYCH.

7. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  - w terminie od września 2009 do 31 grudnia 2009 r. w każdy dzień nauki.

8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają  następujące warunki:

1)    Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

2)    Posiadają niezbędną wiedzę  i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują  osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia;

3)    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4)    Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem  prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w  celu sporządzenia oferty  osobami uczestniczącymi w dokonywaniu  tych czynności, z wyjątkiem autorów  miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem  postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego, sporządzonych przez
tych autorów;

 - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

 - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;

- wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

Zamawiający odrzuca ofertę, która:

  - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert,

- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny,

- w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 9. INFORMACJA O OŚWIADCZENICH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:


1)    formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1,

2)    Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .

3)    oświadczenie, iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

4)    oświadczenie , że wykonawca spełnia warunki określone w art.22  ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,

5)    oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych  warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz dokonał wizji lokalnej w terenie.

6)    W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: "INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.)" i dołączone odrębnie do oferty.


10. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI


A.   Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego  o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres:

Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie

Ul. Okrzei 1

87-600 Lipno

Fax (54) 287 24 78

Zamawiający udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikacje istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert , Zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

B.   Zamawiający przedłuży termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O przedłużeniu terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

 

11. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 Osobą  upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

1)w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia i zagadnień formalno-prawnych:

imię nazwisko: Małgorzata Arent

stanowisko służbowe: dyrektor szkoły

tel./fax (054) 287 45 09

Kontaktować się można w dniach od poniedziałku do piątku w godz.800-1500.

 12. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 13. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1. Przygotowanie oferty

1)    Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.

2)    Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3)    Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.

4)    Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.

5)    Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.

6)    Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

7)    Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami a w szczególności zawierać wszystkie informacje oraz dane.

8)    Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.

9)    Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.

 

 2. Inne wymagania dotyczące przygotowania oferty.

1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno.

2. Koperta /opakowanie  zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres : Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno

3. Oznakowane następująco:

- „Oferta na dożywianie dzieci"

4. Poza oznaczeniami w/ wymienionymi koperta  musi zostać opatrzona pełną nazwą wykonawcy, wraz z adresem i numerem telefonu.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
6. Oferty nie spełniające warunków wymaganych w ustawie lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą odrzucone na podstawie art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

14. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1. Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Szkoła Podstawowa nr 2   Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno  do dnia 23.09.2009 r. do godziny 1000.

1)Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

2. Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno w dniu 23.09.2009 r., o godzinie 1010.

3. Publiczne otwarcie ofert

1)    Otwarcie ofert jest jawne.
2)    Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3)    Dokonując otwarcia ofert Zamawiający poda do wiadomości imię i nazwisko, nazwę (firmę) Wykonawcy, adres, (siedzibę), cenę oferty, a także termin wykonania  oraz warunki płatności zawarte w ofercie.
4)    Informacje te przekazuje się niezwłocznie wykonawcom , którzy nie byli obecni  przy  otwarciu ofert, na ich wniosek.
5)    W części niejawnej oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawy i zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia . Zamawiający odrzuci oferty sprzeczne   ustawą Prawo zamówień Publicznych lub specyfikacją istotnych warunków zamówienia . Pozostałe oferty pozostaną ocenione zgodnie z kryteriami zawartymi w SIWZ przez Komisję Przetargową. W toku badania  i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe zgodnie z art.88 Prawo zamówień publicznych w obliczeniu ceny , niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców , którzy złożyli oferty.

15. OPIS SPOSOBU  OBLICZANIA CENY
1)  Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, jak również koszty nie ujęte  a niezbędne do wykonania zadania., musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.
2) Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i  składniki   związane z wykonaniem  zadania  .

 

16. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM  A WYKONAWCĄ

 W związku z wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego  wszelkie rozliczenia prowadzone będą w walucie polskiej.

17. OPIS KRYTERIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT

1. Kryteria oceny ofert

 Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium.

 W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął jedno kryterium przypisując odpowiednio wagę procentową:

1) cena brutto za realizację zadania - 100 %

18. ISTOTNE WARUNKI UMOWY

zgodnie z załączonym wzorem umowy - załącznik nr 3.

19. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W   TOKU  POSTĘPOWANIA.
W toku postępowania o udzielenie zamówienia oferentowi przysługują środki odwoławcze określone w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19 poz.177, ze mianami).

Zatwierdził

Data:

16.09.2009r.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.09.2009 r.
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja jednostki
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Małgorzata Arent
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 września 2009 16:41
Dokument wprowadzony do BIP przez: Wojciech Maciejewski
Ilość wyświetleń: 1794
16 września 2009 20:47 (Wojciech Maciejewski) - Zmiana treści dokumnetu.
16 września 2009 16:45 (Wojciech Maciejewski) - Dodanie załącznika.
16 września 2009 16:45 (Wojciech Maciejewski) - Dodanie załącznika.