Szkoła Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul.
Okrzei 1
87-600 Lipno, woj.kujawsko-pomorskie,
tel. (fax) 054 287 24 78
NIP :
893-11-67-568
ogłasza
przetarg nieograniczony na :
dożywianie dzieci -
przygotowanie posiłków z dostawą jednodaniowego obiadu dla dzieci w okresie od września 2009r. do grudnia
2009r. w każdy dzień nauki do Szkoły Podstawowej nr 2 w Lipnie
1. Termin realizacji zamówienia od września 2009
r. do grudnia 2009r.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
i wariantowych.
3. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena
100%.
4. Specyfikację istotnych warunków zamówienia
stanowi załącznik nr 1
5.
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego. Termin składania ofert
upływa:
2009.09.23 do godz.10.00 .
6. Otwarcie ofert nastąpi: 2009.09.23 o
godz.10.10 w siedzibie zamawiającego.
7. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez
30 dni od dnia upływu terminu do składania ofert.
8. W postępowaniu mogą wziąć udział
wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1i 2, spełniający wymogi
art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki
dodatkowe: określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 2 w
Lipnie
MAŁGORZATA
ARENT
Załączniki:
1.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
2. FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY W TRYBIE
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO.
3. Umowa.
4. OŚWIADCZENIE W TRYBIE ART.22 UST.1 USTAWY
PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
5. OŚWIADCZENIE W TRYBIE ART.24 UST.1 i UST. 2 USTWY
PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Lipnie
Ul. Okrzei 1
87-600 Lipno
woj. kujawsko - pomorskie
tel/fax (054) 287 24 78
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU
NIEOGRANICZONEGO NA DOŻYWIANIE DZIECI
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Ul. Okrzei 1, 87-600
Lipno, woj.kujawsko - pomorskie
tel/fax (054) 287 24 78
zwana
dalej „Zamawiającym".
Godziny
urzędowania 7.30 - 15.30.
REGON: 000271390
NIP
: 893-11-67-568
2. TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
2.1.Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro i poniżej 60 000
euro.
2.2.Podstawa
prawna udzielenia zamówienia publicznego: art.10 ust. 1 oraz art.39-46 Prawa zamówień publicznych.
2.3.Podstawa
prawna opracowania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
3. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przetarg
nieograniczony na dożywianie dzieci w Szkole Podstawowej nr 2 w Lipnie.
Przedmiot
zamówienia obejmuje :
Przygotowanie
posiłków z dostawą - jednodaniowego obiadu dla dzieci wraz z dowozem w okresie od września
2009 r. do grudnia 2009 r. w każdy dzień nauki do:
Szkoły Podstawowej nr 2
im. Władysława Broniewskiego w Lipnie
Warunki
dostawy :
1.dzienna
ilość posiłków -150, wydawanych w godz.
10 00 ; 14 30
2. w
okresie od września 2009 do grudnia 2009 liczba ta może ulec zmianie- zmniejszeniu
lub zwiększeniu o 30 %
3. Posiłki
muszą być urozmaicone - nie mogą się powtarzać w ciągu tygodnia.
4. Jedna
porcja zupy powinna mieć objętość 400 ml oraz zawierać wkładkę w postaci mięsa
lub wędliny.
5.
Dostawa własnym transportem na własny koszt.
4. ZAMÓWIENIA
UZUPEŁNIAJĄCE
Nie
przewiduje się zamówień uzupełniających, zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 i 7
ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT
WARIANTOWYCH.
7. TERMINY WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
- w terminie od września 2009 do 31 grudnia 2009 r. w każdy dzień nauki.
8. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki:
1)
Posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2)
Posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz
potencjał techniczny, a także dysponują
osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
3)
Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)
Nie
podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
2.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne
Z
ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
- wykonawców, którzy nie spełniają warunków
udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o
których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
- wykonawców, którzy wykonywali czynności
związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu
sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi
w dokonywaniu tych czynności, z
wyjątkiem autorów miejscowych
planów zagospodarowania przestrzennego,
jeżeli przedmiotem postępowania o
udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez
tych
autorów;
- wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe
informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków;
-
wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
-
jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji
istotnych warunków zamówienia,
-
jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
-
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
-
została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do
składania ofert,
-
zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na
podstawie art.88, lub błędy w obliczeniu ceny,
-
w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na
poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
-
jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
9. INFORMACJA
O OŚWIADCZENICH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1,
2) Dokument potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu
prawnego w zakresie objętym
zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie
o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert .
3)
oświadczenie,
iż Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24
ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
4)
oświadczenie
, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych,
5)
oświadczenie
, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej
zastrzeżeń oraz dokonał wizji lokalnej w terenie.
6)
W
przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co, do
których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom
postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: "INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ
PRZEDSIEBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ
KONKURENCJI (Dz. U. z 1993 r nr 47 poz. 211 z późn. zm.)" i dołączone
odrębnie do oferty.
10. INFORMACJA
O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
A. Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych
warunków zamówienia. Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i
skierowane na adres:
Szkoła
Podstawowa nr 2 w Lipnie
Ul.
Okrzei 1
87-600
Lipno
Fax (54)
287 24 78
Zamawiający
udzieli niezwłocznie odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikacje
istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na
mniej niż 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
W
szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu do składania ofert
, Zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków
zamówienia. Dokonaną w ten sposób modyfikację przekazuje się niezwłocznie
wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków
zamówienia.
B. Zamawiający przedłuży termin składania ofert z
uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających
z modyfikacji treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O przedłużeniu
terminu składania ofert zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich
wykonawców, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z
Wykonawcami jest:
1)w
zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia i zagadnień formalno-prawnych:
imię nazwisko: Małgorzata Arent
stanowisko służbowe: dyrektor szkoły
tel./fax (054) 287 45 09
12. TERMIN
ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca
pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. OPIS
PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Przygotowanie
oferty
1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem czytelnym.
2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
3) Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4) Oferta oraz wszystkie załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do
reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym,
wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
5) Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego
przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne.
6) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w
treści niniejszej specyfikacji.
7) Dokumenty powinny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz
przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami - załącznikami a w szczególności zawierać wszystkie
informacje oraz dane.
8) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone
podpisem osoby podpisującej ofertę.
9) Wszystkie strony oferty powinny być spięte w sposób trwały,
zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
2. Inne wymagania dotyczące przygotowania
oferty.
1. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej
kopercie w siedzibie
zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 w
Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno.
2. Koperta /opakowanie
zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres : Szkoła
Podstawowa nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno
3. Oznakowane następująco:
- „Oferta na dożywianie dzieci"
4. Poza oznaczeniami w/ wymienionymi koperta musi zostać opatrzona pełną nazwą wykonawcy,
wraz z adresem i numerem telefonu.
5. Wykonawca może przed upływem terminu do
składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
6. Oferty nie spełniające warunków wymaganych
w ustawie lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia będą odrzucone na
podstawie art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
14. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego - Szkoła Podstawowa nr 2 Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno do dnia 23.09.2009
r. do godziny 1000.
1)Oferty
złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu.
2. Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie
ofert nastąpi w siedzibie Szkoły
Podstawowej nr 2 w Lipnie, ul. Okrzei 1, 87-600 Lipno w dniu 23.09.2009 r., o godzinie 1010.
3. Publiczne otwarcie ofert
1)
Otwarcie
ofert jest jawne.
2)
Bezpośrednio
przed otwarciem ofert zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia.
3)
Dokonując
otwarcia ofert Zamawiający poda do wiadomości imię i nazwisko, nazwę (firmę)
Wykonawcy, adres, (siedzibę), cenę oferty, a także termin wykonania oraz warunki płatności zawarte w ofercie.
4)
Informacje
te przekazuje się niezwłocznie wykonawcom , którzy nie byli obecni przy
otwarciu ofert, na ich wniosek.
5)
W
części niejawnej oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z
przepisami ustawy i zgodnie z postanowieniami specyfikacji istotnych warunków
zamówienia . Zamawiający odrzuci oferty sprzeczne ustawą Prawo zamówień Publicznych lub
specyfikacją istotnych warunków zamówienia . Pozostałe oferty pozostaną
ocenione zgodnie z kryteriami zawartymi w SIWZ przez Komisję Przetargową. W
toku badania i oceny ofert zamawiający
może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich
ofert. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz
omyłki rachunkowe zgodnie z art.88 Prawo zamówień publicznych w obliczeniu ceny
, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców , którzy złożyli
oferty.
15. OPIS
SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1) Cena
oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania związane z realizacją zamówienia, jak również koszty nie ujęte a niezbędne do wykonania zadania.,
musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT
- jeżeli występuje.
2) Cena podana w ofercie powinna obejmować
wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem
zadania .
W związku z
wykonaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wszelkie rozliczenia prowadzone będą w
walucie polskiej.
17.
OPIS KRYTERIÓW , KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY,
WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
Wybór
oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionego kryterium.
W
celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął jedno kryterium
przypisując odpowiednio wagę procentową:
1)
cena brutto za realizację zadania - 100 %
18. ISTOTNE
WARUNKI UMOWY
zgodnie
z załączonym wzorem umowy - załącznik nr 3.
19.
POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU
POSTĘPOWANIA.
W toku postępowania o
udzielenie zamówienia oferentowi przysługują środki odwoławcze określone w
Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr
19 poz.177, ze mianami).
Zatwierdził
Data:
16.09.2009r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Lipnie